ESCI-UPF

imagen esci

L'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI) va ser creada al 1993 com una iniciativa conjunta del govern de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i les organitzacions empresarials.

És un centre universitàri adscrit a la UPF i va ser el primer a Espanya en comptar amb un grau de quatre anys en la matèria de negocis internacionals. Actualment ofereix diversos màsters, juntament amb els graus en Màrqueting i Negocis Internacionals (que va substituir al de negocis internacionals el 2009) i des de 2016 el grau de Bioinformàtica, en col·laboració amb la UPF, UPC i la UB. ESCI promociona la investigació amb l'objectiu d'aportar solucions als problemes ambientals que planteja el comerç internacional. Pretén desenvolupar i transmetre els coneixements de sostenibilitat que ajuden a les organitzacions en els seus models d'internacionalització, crear els coneixements necessàris per a poder impartir formació en el àmbit de la gestió ambiental per a un alumnat internacional i representar com a experts al nostre país en aquells àmbits on el comerç i la gestió ambiental adquireixen una relació estreta.

En el primer article dels seus estatus inclou en els seus objectius: "La prestació de serveis de formació i investigació en l'àrea internacional de l'empresa que abasti qualsevol àmbit de la gestió empresarial, de la gestió ambiental, de la sostenibilitat i de les relacions internacionals".

Els Principals Objectius d'ESCI són:

• Preparar professionals capaços de treballar eficaçment en qualsevol empresa privada o pública amb vocació internacional.
  • Formar experts per gestionar l’expansió i la consolidació de les empreses en els mercats internacionals.
  • Preparar emprenedors amb capacitat per crear la seva pròpia empresa.
  • Formar professionals per treballar en els camps de la recerca, el desenvolupament i la innovació.
  • Ser un espai de referència i de debat sobre problemes actuals d’abast internacional.
  • Desenvolupar línies de recerca i d’assessorament en temes propis d’ESCI-UPF relacionats amb les empreses i institucions del nostre entorn.

ESCI alberga també la Càtedra Mango de Responsabilitat Social Corporativa.

La UPF es va establir com a Universitat Pública per aprovació del Parlament de Catalunya al 1990. Actualment més de set mil alumnes a la UPF s'imparteixen titulacions en tots els camps: des de les ciències experimentals de la salud i de la vida fins a les ciències humanes i socials i els estudis tècnics.

Segueix-nos a les xarxes!

Ambientalització i RSC

• Los grupos de productos y servicios (material de oficina y informático, servicio de limpieza, servicio de bar y catering, servicio de obras y mantenimiento y electricidad) contratados son responsables con el medio ambiente. Los responsables de compra reciben información sobre compra ambientalmente correcta y disponen de unos consejos genéricos por tipología de producto.

• Disponemos de una política ambiental implementada para potenciar un consumo menor de recursos.

• Reciclaje de material en oficina y recogida selectiva a toda la escuela.

• En ESCI se crea la Cátedra Mango RSC, de responsabilidad social corporativa en el 2006.

• En ESCI se imparte el Posgrado Liderazgo Femenino para fomentar la igualdad en entornos multi-culturales.

Ecoesdeveniments

Ecoeventos y Universidad Verde