Tesis Doctorals Relacionades

En curs:

2015-actual/Jaume Albertí Bueno: Metodologíes ACV per a ciutats. Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental de la Universitat de San Jorge (Saragossa)Director: Dr. Pere Fullana i Palmer (Càtedra UNESCO). Basada en diversos projectes.

2014-actual/Teresa Ros Dosdà: Aplicació de metodologies de Cicle de Vida en el sector ceràmic per avaluar tendències tecnològiques i comunicacions de màrketing. Programa de Doctorat en Tecnologies Industrials i Materials, línia Engenyeria del Medi Ambient, Universitat Jaume I, Castelló. Co-directors: Dr. Eliseo Monfort (UJI) i Dr. Pere Fullana i Palmer (Càtedra UNESCO).

Finalitzades:

2012-05 Cristina Gazulla Santos: Declaracions Ambientals de Producte: instrument per a la millora de productes. Programa de doctorat de Ciència i Tecnologia Ambiental de la Universitat Autònoma de Barcelona. Director: Pere Fullana i Palmer.

Segueix-nos a les xarxes!